Oferty inwestycyjne

Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych z akcesoriami do Szkoły Podstawowej nr 3 im doktora Janusza Petera w Tomaszowie Lubelskim w ramach projektu pn.: „Laboratoria Przyszłości”

Nr sprawy: SPNR3.271.2.2021

                                                                                                                                                      

ZAPYTANIE OFERTOWE

dotyczące zamówienia publicznego pn.:

 

Zakup i dostawa  wyposażenia i pomocy dydaktycznych z akcesoriami do Szkoły Podstawowej nr 3 im doktora Janusza Petera

 w Tomaszowie Lubelskim w ramach  projektu pn.: „Laboratoria Przyszłości”

 

Powyższe zapytanie ofertowe nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 24.10.2019 r. poz.2019).

Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zarządzenie Nr 7 / 2021 Burmistrza Miasta Tomaszów Lubelski z dnia 26.01.2021r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane o wartości szacunkowej zamówienia do 130 000,00 złotych.

 

Zatwierdzam:

Piotr Szumilak

Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 3

im. doktora Janusza Petera

w Tomaszowie Lubelskim

 

 

………………………………………

(Dyrektor szkoły)

                                                                                                         

 

 

 

 

Tomaszów Lubelski: listopad 2021r.

 

 

  1. I.              Nazwa i adres zamawiającego

Szkoła Podstawowa nr 3 im. doktora Janusza Petera w Tomaszowie Lubelskim

ul. Żwirki i Wigury 6

22-600 Tomaszów Lubelski

tel. 84 664 24 43

adres strony internetowej: http://spnr3tom.superszkolna.pl/

adres poczty elektronicznej: spnr3tom@post.pl

II.      Opis przedmiotu zamówienia

1.       Przedmiot zamówienia składa się z wyposażenia i pomocy dydaktycznych z akcesoriami zgodnym z załącznikiem nr 1.

 

2.       Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowi Załącznik nr 1 do powyższego Zapytania ofertowego.

 

3.       Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w Zapytaniu ofertowym oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3.

4.       Dostawa powinna obejmować: transport (na koszt wykonawcy), ubezpieczenie na czas transportu, rozładunek, wniesienie oraz ustawienie przedmiotu zamówienia
w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego, a także (jeżeli dotyczy) jego instalację i uruchomienie.

5.       Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w 1 gatunku, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny i funkcjonujący bez jakichkolwiek zakłóceń oraz zastrzeżeń, pozbawiony praw i obciążeń osób trzecich, a także odpowiadający obowiązującym normom i posiadający niezbędne certyfikaty
i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru, w tym, w szczególności wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2016 r. poz. 655 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. poz. 806) – jeśli dotyczy.

6.       Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny posiadający wszelkie okablowanie, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp., niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów
i zakupów.

7.       Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia dopuszczony do obrotu i stosowania
w krajach UE.

8.       Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia instrukcje obsługi w języku polskim (jeśli dotyczy).

 9.      Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia min. 12 miesięcy gwarancji jakości.

10.     Termin płatności za zrealizowaną dostawę – 7 dni liczony od dnia otrzymania faktury.

III.    Termin realizacji zamówienia

Planowany termin realizacji dostawy – do 25 czerwca  2022 r.

IV.    Opis sposobu przygotowania oferty

1.       Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na jedną lub dwie części zamówienia.

2.       Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej, podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców). Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób, dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.

3.       Ofertę należy przesłać w postaci elektronicznej na adres e-mail: spnr3tom@post.pl.

          Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty w postaci papierowej. Oferty złożone
w wersji papierowej będą odrzucone.

V.      Termin składania ofert

1.       Ofertę należy złożyć (przesłać) do 3 grudnia  2021 r. do godz. 11:00.

2.       Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, jak  i wycofanie oferty, wymagają zachowania formy pisemnej.

VI.    Opis sposobu obliczania ceny oferty

1.       W ofercie należy podać cenę netto oraz brutto, wysokość podatku VAT za  realizację poszczególnych części zamówienia .

2.       Oferowana przez wykonawcę cena jest ceną ryczałtową.

3.       Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia zgodnie z ustawą o informowaniu
o cenach towarów i usług z dnia 9 maja 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 915) poprzez wskazanie w formularzu oferty ceny za wykonanie zamówienia (wg załącznika nr 1 do zapytania).

4.       Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania oraz obejmować wszelkie koszty, które Wykonawca winien ponieść z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi warunkami technicznymi, normami i przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

5.       Wszystkie wartości powinny być naliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

VII.   Kryteria oceny ofert i opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert

1.       Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oraz  w następujący sposób będzie oceniać oferty:

 

cena - waga 100 %

Poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę obliczone według wzoru:

P =  x 100 pkt

P - ilość punktów przyznanych Wykonawcy - ocena danej oferty.

 

2.       Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.

3.       Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert.
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

VIII. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy - ogólne warunki umowy

1.       Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na zasadach określonych
w istotnych warunkach umowy, będących załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania.

2.       Umowa w sprawie niniejszego zamówienia:

1)      zostanie zawarta w formie pisemnej,

2)      mają do niej zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego,

3)      zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.

IX.    Pozostałe informacje

1.       Zamawiający zastrzega sobie możliwość:

1)      do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert ,

2)      zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert, 

3)      odwołania postępowania do momentu złożenia ofert,

4)      unieważnienia postępowania, jeśli:

a)       cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

b)      wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia nie leży
w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania,

c)       postępowanie obarczone jest wadą powodującą, że zawarta umowa będzie sprzeczna 
z postanowieniami umowy o dofinansowanie projektu.

W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.

2.       Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę.

3.       Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń bądź  złożone dokumenty i/lub oświadczenia zawierają braki, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Czynność uzupełniania dokumentów i/lub oświadczeń jest czynnością jednokrotną. Uzupełnieniu nie podlega treść oferty rozumiana jako zakres zobowiązania Wykonawcy.

4.       Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i/lub oświadczeń.

X.      Załączniki:

Załącznik Nr 1  - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia

Załącznik Nr 2  - Formularz ofertowy,

Załącznik Nr 3  - Projekt umowy

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Dyrekcja

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Dyrekcja
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 29 listopada 2021 17:29
Dokument wprowadzony do BIP przez: Grzegorz Gozdek
Ilość wyświetleń: 208
30 listopada 2021 17:14 (Grzegorz Gozdek) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_4__wykaz_oferowanego_wyposazenie_i_pomocy_dydaktycznych. docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
29 listopada 2021 17:40 (Grzegorz Gozdek) - Dodanie załącznika [zalaczni_nr_3__projekt_umowy.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
29 listopada 2021 17:39 (Grzegorz Gozdek) - Dodanie załącznika [zalaczni_nr_2__formularz_ofertowy.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)