Nr sprawy: SPNR3.271.1.2021
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące zamówienia publicznego pn.:
Zakup i dostawa zestawów konstrukcyjnych do nauki robotyki i programowania wraz z akcesoriami Szkoły Podstawowej nr 3 im. Doktora Janusza Petera w Tomaszowie Lubelskim w ramach projektu pn.: „Laboratoria Przyszłości”
Powyższe zapytanie ofertowe nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 24.10.2019 r. poz.2019).
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zarządzenie Nr 7 / 2021 Burmistrza Miasta Tomaszów Lubelski z dnia 26.01.2021r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane o wartości szacunkowej zamówienia do 130 000,00 złotych.
Zatwierdzam:
Piotr Szumilak
Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 3
im. Doktora Janusza Petera
w Tomaszowie Lubelskim
………………………………………
(Dyrektor szkoły)
Tomaszów Lubelski: listopad 2021r.
Szkoła Podstawowa nr 3 im. doktora Janusza Petera w Tomaszowie Lubelskim
ul. Żwirki i Wigury 6
22-600 Tomaszów Lubelski
tel. 84 664 24 43
adres strony internetowej: http://spnr3tom.superszkolna.pl
adres poczty elektronicznej: spnr3tom@post.pl
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia składa się 2 części:
1) Części 1 - Zestaw konstrukcyjny do nauki robotyki i programowania wraz
z akcesoriami, przeznaczonych dla IV – VIII klas szkoły podstawowej.
16 szt. zestawów konstrukcyjnych do nauki robotyki i programowania wraz
z akcesoriami, przeznaczonych dla IV – VIII klas szkoły podstawowej.
2) Części 2 - Zestaw konstrukcyjny do nauki robotyki i programowania wraz
z akcesoriami, przeznaczonych dla I – III klas szkoły podstawowej.
17 szt. zestawów konstrukcyjnych do nauki robotyki i programowania wraz
z akcesoriami, przeznaczonych dla I – III klas szkoły podstawowej.
2. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowi Załącznik nr 1 do powyższego Zapytania ofertowego.
3. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w Zapytaniu ofertowym oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3.
4. Dostawa powinna obejmować: transport (na koszt wykonawcy), ubezpieczenie na czas transportu, rozładunek, wniesienie oraz ustawienie przedmiotu zamówienia
w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego, a także (jeżeli dotyczy) jego instalację i uruchomienie.
5. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w 1 gatunku, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny i funkcjonujący bez jakichkolwiek zakłóceń oraz zastrzeżeń, pozbawiony praw i obciążeń osób trzecich, a także odpowiadający obowiązującym normom i posiadający niezbędne certyfikaty
i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru, w tym, w szczególności wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2016 r. poz. 655 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. poz. 806) – jeśli dotyczy.
6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny posiadający wszelkie okablowanie, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp., niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów
i zakupów.
7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia dopuszczony do obrotu i stosowania
w krajach UE.
8. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia instrukcje obsługi w języku polskim (jeśli dotyczy).
9. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia min. 12 miesięcy gwarancji jakości.
10. Termin płatności za zrealizowaną dostawę – 7 dni liczony od dnia otrzymania faktury VAT.
III. Termin realizacji zamówienia
Planowany termin realizacji dostawy – do 25 czerwiec 2022 r.
IV. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na jedną lub dwie części zamówienia.
2. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej, podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców). Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób, dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.
3. Ofertę należy przesłać w postaci elektronicznej na adres e-mail: spnr3tom@post.pl
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty w postaci papierowej. Oferty złożone
w wersji papierowej będą odrzucone.
V. Termin składania ofert
1. Ofertę należy złożyć (przesłać) do 3 grudnia 2021 r. do godz. 11:00.
2. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, jak i wycofanie oferty, wymagają zachowania formy pisemnej.
VI. Opis sposobu obliczania ceny oferty
1. W ofercie należy podać cenę netto oraz brutto, wysokość podatku VAT za realizację poszczególnych części zamówienia .
2. Oferowana przez wykonawcę cena jest ceną ryczałtową.
3. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia zgodnie z ustawą o informowaniu
o cenach towarów i usług z dnia 9 maja 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 915) poprzez wskazanie w formularzu oferty ceny za wykonanie zamówienia (wg załącznika nr 1 do zapytania).
4. Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania oraz obejmować wszelkie koszty, które Wykonawca winien ponieść z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi warunkami technicznymi, normami i przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Wszystkie wartości powinny być naliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
VII. Kryteria oceny ofert i opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty:
cena - waga 100 %
Poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę obliczone według wzoru:
P = x 100 pkt
P - ilość punktów przyznanych Wykonawcy - ocena danej oferty.
2. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert.
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
VIII. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy - ogólne warunki umowy
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na zasadach określonych
w istotnych warunkach umowy, będących załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania.
2. Umowa w sprawie niniejszego zamówienia:
1) zostanie zawarta w formie pisemnej,
2) mają do niej zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego,
3) zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
IX. Pozostałe informacje
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
1) do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert ,
2) zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert,
3) odwołania postępowania do momentu złożenia ofert,
4) unieważnienia postępowania, jeśli:
a) cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
b) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia nie leży
w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania,
c) postępowanie obarczone jest wadą powodującą, że zawarta umowa będzie sprzeczna
z postanowieniami umowy o dofinansowanie projektu.
W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.
2. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę.
3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń bądź złożone dokumenty i/lub oświadczenia zawierają braki, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Czynność uzupełniania dokumentów i/lub oświadczeń jest czynnością jednokrotną. Uzupełnieniu nie podlega treść oferty rozumiana jako zakres zobowiązania Wykonawcy.
4. Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i/lub oświadczeń
X. Załączniki:
Załącznik Nr 1 - Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla Część 1 i 2
Załącznik Nr 2 - Formularz ofertowy,
Załącznik Nr 3 - Projekt umowy
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025